Pepparkaks'mores

Publicerad 2013-12-22 16:43:00 i Baka

Har ni precis som vi ingen lägereld inomhus men ett hiskeligt sug efter s'mores har jag världens tips. Det går lika bra att grilla marshmallows över ett värmeljus.
 
Och för lite julkänsla gjorde vi s'morsen med pepparkakor.
 
För ett perfekt blogginlägg så borde det sluta med att vi satt tillammans och grillade, åt, sjöng smäktande julsånger i stämmor samtidigt som vi donerade pengar till välgörande ändamål. 
 
Det här är inget perfekt blogginlägg. 
 
Den lille mannen tyckte att det var citat "BLÄÄÄÄ", fröken vägrade smaka och jag hamnade i sockerkoma efter en halv s'more.
 
Men tanken var god, dom blev supersnygga och det luktade gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela