Seattle Bootleg!

Publicerad 2014-03-07 17:00:00 i Seattle

Jag är kär! Igen! Älskade Pearl Jam släpper alltid bootlegs från sina konserter inklusive allt. Publiksång, mellansnack, applåder, busvisslingar rubbet! Det är som att uppleva  konserten om och om och om igen.
 
Jag har väntat och väntat och väntat på att just konsertern som jag fick uppleva i Seattle ska komma, och nu, inatt kom den! 
 
Minnena, dofterna, människorna, basbrum och allt springer tillbaka till mig. Underbart!! Over and out, this is my Getway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela