CarrieAlong.se

Publicerad 2014-01-12 10:00:00 i Berndtsson och Lundström tipsar

(i samarbete med carriealong.se)
 
Jag är en av dem som har en omättlig hunger efter skor och väskor så när jag fick erbjunadet av att testa CarrieAlongs webbshop kunde jag inte tacka nej. Utbudet är stort, märkena är många och passa på att kika in nu när de har REA! En grön portmonnä där talar till mig... 
 
Ja, ja, åter till hemsidan. Allt är bra beskrivet, det är lätt att navigera sig genom sidorna men frakten kan jag inte uttala mig om då leveransen strulade enormt för mig. Men om det var de eller leveransfirmas fel vet jag inte. Väska kom iallafall fram och jag är nöjd med kvalitén.
 
Jag beställde en Dixie Axelväska, Tola i guld och svart. Jag har fått dille på leopardmönster och när jag hittar leopardmönster i svart och guld på en väska... Japp, den väskan talade också til mig. Om du gillar den reas den ut nu.

Och är du sugen på att resa från snön som nyss fallit men inte hittar resväskorna kommer du till deras resväskor HÄR.
 
Såhär presenterar CarrieAlong sig själva
"CarrieAlong.se är din online väskbutik med det senaste och bästa inom handväskor och resväskor. CarrieAlong.se bygger på en passion för väskor som sträcker sig mer än 130 år tillbaka i tiden – vi är en del av en av Skandinaviens äldsta lädervarukedjor: Alfred Lunds Eftf. Ända sedan 1879 har vi varit med på fester, semestrar och till vardags - överallt där du söker efter moderiktiga handväskor och resväskor av högsta kvalitet.

I CarrieAlongs onlinebutik hittar du ett stort sortiment av väskor, resväskor, ryggsäckar, skolväskor, datorväskor, handväskor, axelväskor och aftonväskor. Vi har alla de snygga märkesvarorna, tillsammans med våra egna kvalitetsmärken - till rimliga priser. Vi lägger stor vikt vid att sätta samman det rätta varusortimentet - ett sortiment som självklart bygger på en passion för väskor och många års erfarenhet inom branschen.

Vi är nämligen inte bara en onlinebutik med väskor, utan vi har också riktiga butiker i Danmark. De finns i Svendborg, Kolding och Ålborg, där du är mycket välkommen att titta förbi och uppleva våra produkter. Här kan du känna kvaliteten på riktigt, lukta på lädret och granska det goda hantverket som vi sätter en ära i att leverera till våra kunder. Det är precis samma upplevelse som du får när du får en produkt från vår onlinebutik.

Du känner vad vi menar när vi säger "väskor med passion sedan 1879".

Vi ses i vår onlinebutik eller i en av våra butiker.

CarrieAlong.se – din väskbutik online."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela