Appen som ska göra mig strålande

Publicerad 2014-01-07 17:00:00 i Berndtsson och Lundström tipsar

Jag har inte märkt något ännu förutom att den gör mig mer kissnödig men Plant Nanny har ännu bara varit i mina ägor i någta dagar.
 
Vad är detta undrar ni stilla? Plant Nanny?
 
Jo, saken är den att jag är usel alltså U-S-E-L-! på att dricka vatten på dagarna, ja såklart på nätterna blir det inte så mycket drickande heller. Saken är även den att jag såg en bild på en tjej som drack den mängd vatten man bör under dagen och hon gick från grå till strålande. Det kan omöjligt vara photoshop... Måste testa, vill också stråla!
 
Plant Nanny påminner mig om att dricka varannan timme och så vattnar man och odlar små blommor när man druckit vatten. Tävlingsinstinkten får sitt då man öker i Level allt eftersom man dricker.  
 
Plant Nanny (till iPhone) laddar man ner HÄR och den kostar gratis. 
 

Kommentarer

Postat av: Jennah

Publicerad 2014-01-07 22:28:22

Kul idé om man behöver påminnelser. Vilket de flesta nog gör. Egentligen. :)

Svar: Än så länge har det fungerat klockrent för mig :-) Borde applicera det på att vattna de faktiska blommorna i hemmet med något liknade...
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela