Årets Gröna Inspiratör - Hemma hos Kikan

Publicerad 2013-10-21 12:00:00 i Berndtsson och Lundström tipsar

En av mina bästa vänner har fått sin blogg - Hemma hos Kikan nominerad i en tävlingen där årets bästa gröna bloggar utses. Hon är nominerad i kategorin "Årets gröna inspiratör" och det är hon verkligen - en inspiratör! 
 
Hon lever som hon lär och tipsar och pysslar och testar och letar upp alla bra shoppingsidor så att vi andra slipper leta och bara kan gå in och beställa. Hon har fått mig att tänka efter i affären, göra medvetna val utan pekpinnar och att ställa krav i butikerna. Fler borde få den inspirationen.
 
Kika in henne och lägg en röst på henne för hon förtjänar att vinna!!!! Klicka HÄR för att komma till röstsidan.
HEJA ERIKA!!!!!

Kommentarer

Postat av: Erika Kvarnlöf

Publicerad 2013-10-24 22:22:19

Kärlek!!!!!!

Svar: Välförtjänt!!
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela