Idag är en stor dag!

Publicerad 2013-10-25 10:00:00 i Kalasdags

Det är den lille mannens födelsedag!
Hipp hipp H-U-R-R-A-!-!-!
 
Nu sitter jag här i valet och kvalet. Ska jag som många andra berätta om förlossningen? Nej, den vill du nog inte höra... Inte för att den inte är händelserik, inte för att den inte har alla sliskiga detaljer, inte för att den inte har drama för det har den. Nej, det här är den lille mannens dag. Inte min, och förlossningen kan jag berätta om på begäran en helt annan dag. 
 
Den lille mannen är ett energiknippe med stor medkänsla, har en coolhet man inte kan skaffa sig utan som bara finns där, har en fantasti som slår min på fingrarna och en stark personlighet och nyfikenhet. Han är helt enkelt bäst!
 
Idag firar vi med paket som innehåller ett stall, hundar och ett hemligt paket som jag är väldigt nyfiken på. På söndag firar vi med pirater.
 

Kommentarer

Postat av: Erika Kvarnlöf

Publicerad 2013-10-25 20:33:39

Grattis till världens bästa S en gång till! Gissar att han sover gott nu, trött efter att ha blivit ordentligt firad. Kram!

Svar: Vi tackar för presenterna, de är välanvända och snart ska vi åka till butik och välja fler prylar :-) Kramar!!
Berndtsson och Lundström

Postat av: 2-barns-mamman

Publicerad 2013-10-25 22:18:26

Stort grattis på födelsedagen till Lillkillen! Hipp hipp hurra!!!

Svar: Han tackar och bockar och han har förbjudit oss att ta ned partydekoren för han vill fylla år lite till...
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela