En pryl, tre användningsområden

Publicerad 2013-10-05 09:46:00 i Vardagsliv

En kväll/natt, innan jag och den äkte mannen fick barn hade vi en tvåmannafest efter flera långa dubbelpass. Det var väldigt mycket enbär i flytande form inblandat och enligt den äkte mannens smak, alldeles för lite tonic. Då var det här den perfekta partyattiraljen. Det kan vara en av de roligaste festerna vi båda varit på.
 
Fröken använder den som man ska.
 
Den lille mannen använder den som en picknickmall.
I efterhand, kan jag rekommendera alla tre sätt.  Område 1 kräver dock barnfrihet. Område 2 kräver en inte så tävlningsinriktad ovig mamma. Område 3 behöver ofladdriga barn och en oyvig mamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela