Uppladdning inför Eurovision

Publicerad 2013-05-05 22:06:00 i Älskad musik

Ni som passerar utanför vårt hus kan andas ut. Hon är inte ledsen den lilla fröken och hon har inte ont. Hon sjunger på "You" med Robin Stjernberg. Hon har blivit helt fast i melodifestivalvärlden och kör på fullt ut. Sjunger så fåglarna tystnar och smyger på egen koreografi. Härligt! Jag har hittat ett klipp på You Tube som visar den svenska finalen i sin helhet och klippet studeras flitigt.
 
- Vem tror du vinner den här gången mamma? Jag tror att Yohio vinner....
- Robin vinner skruttan och vet du, jag träffade Yohio på kalaset jag var på i veckan. 
 
Då himmlar hon med ögonen och ser drömmer sig bort. 
 
- Är det sant? Hade han rosa hår då också?
 
Yohio är hennes favorit tillsammans med Robin och Ralf. Hon har smak den där tjejen!
 
Favorit nummer 1:
 
 
 
Favorit nummer2:
 
 
 
Favorit nummer 3:
Hon är så enormt taggad redan nu inför den 18 maj att jag är rädd för hur det kommer att bli dagen D. Och hur kommr det att vara dagen E, dagen efter Eurovision?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela