Bröllopsskorna har kommit

Publicerad 2013-05-13 21:41:00 i Bröllopet

Den blivande äkte mannen funderar på att bära runt på en drickaback inklädd i ett tjusigt tyg för såhär ser vi ut när jag har på mig skorna jag ska gifta mig i. Det blev inte någon av de skor som jag först fallit för utan några som jag hitta på nelly.com
 
- Jag känner mig som Tom Cruise, mumlade han och han kan ha en poäng... Kortisen.
 
Jag är nöjd, skorna kippar lite men det går att ordna. 
OK, han kommer att komma upp en centimeter eller två när han inte är i strumplästen så jag slipper att böja mig ned när jag ska krama om honom. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kikan

Publicerad 2013-05-13 21:57:01

Äkta kärlek i dubbel bemärkelse :)

Kram!

Svar: Puss!
Berndtsson & Lundström

Postat av: Linda

Publicerad 2013-05-13 22:49:41

Snygga skor det där verkligen.
Kram Linda

Svar: Tack! inte så obekväma som i alla fall jag trodde :-)
Berndtsson & Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela