Vilken sko blir bäst?

Publicerad 2013-03-16 11:54:00 i Bröllopet

10 mm. 
 
Så mycket längre jag är en den store mannen, han påstår att så inte är fallet men det är det. En enorm höjdskillnad och nu när jag letar skor till klänningen är det något jag inte alls tar hänsyn till. Jag ville bara berätta att jag är längre... (förlåt den store mannen, du är fin trots din korthet).
 
Vad har man för skor till en mintgrön klännig i 30-talssnitt?
Just nu tänker såhär, vad tror ni? 

Alla dessa kommer från Nelly, klicka på skon för att komma rätt. 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-16 20:00:43

Ska du ha så höga klackar så måste jag antingen ha en låda att stå på eller kontra med en här looken http://www.skrattkammaren.com/hyr/70-talsklader-herr-stl-l--2066
Annars kommer jag se svinkort ut.

Postat av: Linn

Publicerad 2013-03-19 20:01:51

Sko nummer fem är ju snygg. Och så är den inte superhög, vilket gör längdskillnaden mindre än om du till exempel väljer sko nummer ett som också är svinsnygg.

Svar: Vi tänker lika, tänker mycket lika.... Provar klänningen när den kommer och visar resultat senare!
Berndtsson & Lundström

Postat av: Linn

Publicerad 2013-03-21 20:25:17

Great minds think alike, brukar man ju säga :-) Sko nummer ett har förresten förföljt mig senaste dagarna. Jag klickade in mig till webbshoppen på den, och nu smyger den in sig i massa reklamfält hela tiden.

Får hålla hårt i kontokortet.

Svar: Mowahahaha! Ska vi köpa och matcha varandra i etern?
Berndtsson & Lundström

Postat av: Linn

Publicerad 2013-03-25 20:09:21

Ha! Det vore ju nåt! Jag har inte köpt finklackisar på evigheter... Har du bestämt dig?

Svar: Vet du... Det finns jättemånga skor som bara väntar att jag ska klicka hem dom. Det är så många som ropar efter mig att vi skulle behöva flytta för att få plats med alla som är det perfekta paret. Klänningen på dag 1 är ganska detaljerad, eller nej, det är den inte men det är knappar och spetsar och annorlunda skärning i ryggen så det får nog bli någonting enkelt. Lutar åt den bruna.
Berndtsson & Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela