Vi firade i lekparken med storm, mackor och juice

Publicerad 2013-06-16 21:24:00 i Lyxliv

Den lilla fröken verkar vara OK!
Fantastisk skönt och dessutom har vädret bjudit på solsken under förmiddagen.
Vi packade ner lite maja och firade friskheten i lekparken.
Vi bildade en liten och mycket söt barnvagnsmaffia, den lilla fröken och jag. Jag packade den lille mannen, extra blöjor, våtservetter och majan. Hon packade Jamela, Nina, en potta till den förstnämnda dockan och en extra jacka till den sistnämnda dockan.
 
 
 
Dom leker så fantastiskt bra tillsammans så jag vill inte störa utan satt i gassande stol och storm vid picknickbordet i parken. Men var är kaffet och var är parasollet? Svar på fråga A är "kvar hemma på köksbänken" och svaret på fråga B kommer från den lilla fröken
- Men mamma, det har aldrig funnits en skuggig plats här....
 
 
 
Som sagt, idag var jag överflödig i parken. Mer tid för mig på en egen gunga!
 
 
 
 Majatime!
 
 
 
Som sanna naturläsare misstänkte vi att det innehöll en hel del regn i dom där molnen och jajamän vi hade rätt och jajamän, vi hann inte hem innan vi fick vår teori besannad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela