KISS

Publicerad 2013-06-02 21:49:00 i Lyxliv

Vilken show!
 
Sammanlagt i mitt liv har jag inte sett så mycket fyrverkerier som det brändes av i Friends Arena igår. Det smällde överallt, det blinkade, rökmaskinerna jobbade på högvarv, linbarnor svingade och scnenen höjdes upp och ned, upp och ned. Mitt i allt det här stod vi, den blivande äkte mannen och jag och dansade i konfettiregnet som dundrade av mot slutet. Att jag inte lyssnat på KISS innan gjorde ingenting. Det var en grym show! Och jag ska från och med nu alltid ha ståplats på alla konsterter jag kommer att gå på. 
 
Guldkanten på det hela är att vi sov till kl 11.00...!
 
 

Konfettiregn!!



Mike McCready har fått konkurrens bland mina idolkort.



Äntligen kan jag ha min gamla tee på mig och säga att jag faktiskt sett dom...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela