Vigselringarna är klara

Publicerad 2013-07-14 16:24:26 i Bröllopet

Den vackra, tunna ringen tog jag på mig direkt så om någon sneglar på mig på stan så kan denne samme person se att jag ska gifta mig.
 
När jag och den blivande äkte mannen blev tillsammans skojade vi ganska direkt om att Magriffe skulle göra våra ringar om vi någon gång skulle till att gifta oss. Tio år senare så har hon gjort dom!
 
M.A.D. (Magriffe Attack Design) är min absoluta favorit bland alla smyckesdesingers och hon fick nästintill helt fria händer. Jag ville ha med ett "M" för den blivande äkte mannen och jag ville att en ring skulle vara svart.
 
Jag kunde inte vara mer nöjd! Hon känner oss väl den fantastiska Magriffe. Jag ska visa er mer ur hennes portfölj men inte nu... För nu ärd et dags att ta in blöta och kalla barn för proviantering.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-07-15 08:39:56

Magriffe = ny bekantskap. Att döma av de här ringarna är det någon som har sinne för stil. Grymt snygga! Annorlunda och personliga.

Svar: Tack! Jag/vi är så nöjda!!! Ska lägga upp mer om henne efter bröllopet.
Berndtsson och Lundström

Postat av: maud

Publicerad 2013-08-29 07:45:44

Härligt att se att gifta sig är Stort i Kärlekens namn

Svar: En fantastisk helg! Vi har fortfarande inte smält alla intryck...
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela