Halva pengar

Publicerad 2013-01-31 12:02:00 i Vardagsliv

 
I flera år (jo, på riktigt) så har den högra halvan av hundralappen legat i en låda i köket. Innan den landade där har den följt med oss i diverse flyttar fram och tillbaka till olika orter. Vi har inte förmått oss att slänga den, man kan ju inte kasta pengar. Den vänstra delen har varit spårlöst försvunnen.

Igår letade den store mannen efter något i källaren- Det han letade efter hittade han inte men se vad han hittade istället. Den vänstra delen. Bra där store mannen, bra.

Kommentarer

Postat av: Kikan

Publicerad 2013-01-31 21:21:54

Ha! Ha! Ha! Underbart!!! Är ni säkra på att ni inte har Joe Labero boende i källaren?

Svar: Kan vara så. Jag avslöjar ingenting. Det har vi tummat på, Joe och jag... Oooops!
Berndtsson & Lundström

Postat av: 2-barns-mamman

Publicerad 2013-02-02 21:07:36

Den som spar han har... hela hundra kronor kvar! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela