Tack BBC!

Publicerad 2013-02-15 14:15:00 i Småbarnsföräldersyndrom

Det var som i en skräckfilm under några långa minuter men sedan blev det bättre, bra till och med. Magsjukan verkar bara ha gjort ett snabbt men hårt besök. Vi är hemma idag och håller oss inne ifall om att den kommer tillbaka.

Två friska barn inomhus en hel dag är lika med två energiska och springande barn som tar ut allt gott och ont på varandra. När jag inte orkar längre heter lösningen BBC. 

- Kära BBC, ni räddar mitt sinne och utbildar mina barn.

Nu sitter båda två som klistrade framför "the Blue Planet".

- Ahhhh! Titta en stooooor vaaaaal!
- Äter han sälar? Jag trodde fiskarna åt popcorn precis som jag.
- En vaaaal tiiiiiill!!!
- Jag kan också simma!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela