Dagens plan - uppföljning

Publicerad 2013-02-03 09:30:00 i Uppföljningar

I går skrev jag om lördagens planer och nu kommer uppföljningen. Såhär blev det:
 
1. Barnen tittar klart på filmen.
Barnen leker med tågbanan och jag packar allt som ska med.
 
2. Vi bråkar på oss kläder och åker iväg och äter lunch på en av Sveriges bästa bistrocafeer, Anna på Torget.
Check! Vi bråkade på oss varende liten textfiber.

3. Lekplatslek i det fantastiska vårvädret (det är sant!) ackompanjerat av öronbedövande fågelkvitter.
Check!
 
4. Köpa lördagsgodis.
Check!
 
5. Göra glass.
Det blev en mousse som blev glass så ett litet check. Tips! Glöm inte av moussen i kylen när du vill snabbkyla den.
 
6. Titta på en till film.
Check!

Och nu. Dags för bilderna.
Den lille mannen har högläsning för sin nya bästis lejoninnan.
 Hon hänger med överallt.
Hungriga.
Den lille mannen serverade glass med potatissmak.
Han provslickade lite och konstaterade att det inte smakar potatais även om man äger att det är potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela