Ett stilla hopp inför dagens äventyr

Publicerad 2013-12-22 09:52:00 i Funderingar

Just nu ser den inte ut att vara så mycket för världen men den fylls på - shoppinglistan. Jag ska ge mig iväg med barnen själv och handla all mat inför julhelgen medan mannen skulle hitta på hemligheter. Misstänker att han ska panikhandla julklappar till mig då jag påminde honom om att jag köpt TVÅ JÄTTEFINA julklappar till honom. Han bleknade och stammade och undrade om vi inte kommit överens om att inte handla julklappar till oss i år? Men ICKE!
 
I skrivande stund korsar jag fingrar och tår (mina tår är superlånga) på att vi är de enda i sörmland som ska handla mat idag... 
 
Nej, dagens uppdrag kräver nog en kopp kaffe till. Minst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela