Bröllopsvecka - tisdag. Snacksshopping

Publicerad 2013-08-06 23:16:00 i Bröllopet

Jag hade en känsla av att jag hade glömt någonting och kom på vad det var jag hade glömt när jag var här.
Kära bloggläsare, jag kommer här med en liten kom-ihåg-lista till er när ni ska handla inför er stora (vilken som helst) fest.
 
1. Gör en lista på allt du ska handla och vart du ska handla det.
2. Ta med listan när du ska handla.
 
Jag gjorde bara steg 1 av 2, men vagnen blev full ändå. Hjulen stod som koben och vagnen blev mer och mer svårforcerad. Efter avprickning på listan när jag kom hem så behöver jag ut en sväng till.
 
Jag blev lite för ivrig i mitt Spotifylyssnande under min shoppingtripp. Jag har nästan alltid med mig barnen när jag handlar så denna nyvunna musikstund gjorde att jag svängde loss i mejerisektionen tillsammans med the Hives. Känner att jag inte vill utveckla mer varför det inte var bra.
 
I morgon blir det fixning av vigsellokal och ja... det räcker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela