Nyupptäckta leksaker

Publicerad 2012-09-23 18:54:00 i Vardagsliv

Varför är det så att den lille mannen ratar nästan alla nya leksaker han får för att upptäcka dom i sin ägo ett halvår efter inköpen och då totalt ge sig hän med dom. Här är förra årets julklapp som stått mitt i hans rum orört sedan julafton 2011. Sedan en månad tillbaka är han och klossarna oskiljaktiga.

Ankfamilj som bott hos oss sedan påsken 2011, orullad.
Nu sedan två veckor tillbaka har den rullat kilometer efter kilometer
och dansat i otaliga pirruetter.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-09-23 20:32:44

Oj vilka flashbacks jag får av de där klossarna. Ser ut som sådana vi hade på mitt dagis. Jag lovar - vi var också oskiljaktiga.

Svar: Jag är en retronörd och klossarna varligt valda på grund av retroflörten. Så fina och blir bara finare med tiden!
Berndtsson & Lundström

Postat av: erika

Publicerad 2012-09-24 15:30:32

ja det är så skumt med barn ! Ebba ratar allt som heter leksaker, man kan köpa henne hur mycket som helst men allt annat är så mycket mer intressant !

Svar: Här ballongvispen hårdvaluta!
Berndtsson & Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela