Bloggkärlek

Publicerad 2012-11-07 23:00:00 i Lyxliv

 
Att få bekräftelse och kärlek är härligt. Att få det spontant och utan några motkrav är om möjligt ännu mer härligt. Jag har fått det! Linn som driver bloggen Lyckoland har gett mig en utmärkelse. Mig. En utmärkelse! Och inte vilken som helst utan "I love your blog!"
 
Linn är en av mina inspirationskällor. Hon tänker smart på livet, väljer sina vägar och blandar det med sjukt snyggt DIY. Nämde jag att hon tar fantastiska bilder? Hon har faktiskt fått mig att tänka en gång extra många gånger och hon har lärt mig att se på saker ur ett annat perspektiv. 
 
Utmärkelsen gjorde mig glad och nu vill jag sprida glädje genom att dela med mig av några av mina favoritbloggar.
 
• Kikan som driver bloggen Hemma hos Kikan. Hon är mån om världen och har blivit min testpanel och informatör i den ekologiska djungeln. Ekologi blandat med snygga kläder, DIY och diverse bakprojekt.
 
• Anna är en matisnpiration utan dess like i bloggen I mitt stora kök
 
• Ellie skriver i sin blogg med ett fantastiskt vackert språk. Jag vill inte beskriva sönder hennes ord utan kika in till hennes Min gubbröra. Ta med en kopp te och en filt och bara läs!
 
Och så lite internationellt, bloggar som ni säkert känner till men bara för att man är välkänd är kärleken inte dessto mindre välkommen.

The Sartorialist - gatumode att inspireras av.
 
Bakerella - drottningen av cake pops!


Reglerna för utmärkelsen är:
Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den.
Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar.
Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-08 13:02:24

Oj. Dina ord... de är stora! Jag tackar ödmjukt och erkänner att jag faktiskt blir rörd... Eller, faktiskt och faktiskt. Så klart jag blir det! Fina människa.

Min gubbröra var en ny (och trevlig!) bekantskap. Har botaniserat där inne en stund redan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela