Jag överlevde

Publicerad 2012-07-27 14:07:00 i Hur gick det här till?

(ett blogginlägg enbart baserat på mannens tvivel i rösten då jag berättade att jag varit ute och sprungit)

Knappt att jag tror det själv. Knät gjorde ont redan innan och jag tänkte att det är ett tecken, jag kommer att avlida. MEN jag stod där utan ursäkter (förutom knät).

- barnen sov
- jag hade köpt nya (och mina första) springkläder
- jag fick låna strumpor av mamma
- pappa hade hittat hörlurar så jag kunde lyssna på musik (jag hade glömt mina fina hemma)
- det var perfekt temperatur ute
- RunKeeper var nedladdat och fungerade
- jag hade läst och memoretat "dom 12 stegen"

Men det gick bra!!!! Sprang och gick snabbt i intervaller. Men jag är nog bäst på att gå. Jag går nästan lika snabbt som jag springer. Servitrisgång är inget att leka med.
 
Och nu.
Bildbeviset.
Jag springer inte just på den här smygbilden mamma tog ("nej du får inte ta ett kort på mig!"), men ni kan ju se spänsten och springkläderna. Min armvift är ett försök att trassla mig ur hörlurssladden som virat sig runt armen.

Kommentarer

Postat av: Sina

Publicerad 2012-07-27 21:14:53

Bra jobbat! :) Vilka är de 12 stegen?

Svar: Jag kan återkomma med dom :)Och tack!
Ann-Christin Lundström

Postat av: Erika Kvarnlöf

Publicerad 2012-07-27 21:54:43

SNYGGT! Och då menar jag både outfiten och att du sprang. Heja! Heja! Tror minsann inte att Magnus skall skratta åt dig gällande den där anmälan, till det där varvet... :) Kram Kikan

Svar: Inte Göteborgsvarvet 2013, men kanske 2014...?KRAM
Ann-Christin Lundström

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-27 21:55:12

Och jag är oxå nyfiken på de 12 stegen...

Svar: Det kommer! Stay tuned!!!!
Ann-Christin Lundström

Postat av: Monika

Publicerad 2012-07-28 11:00:58

Bra jobbat! Jag ska också försöka mig på Gbgvarvet, fast 2013!

Svar: Då kan jag heja på dig också! Jag ska vara finpublik och dricka bubbel på en filt 2013 :)
Ann-Christin Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela