Plötsligt händer det

Publicerad 2012-08-29 18:33:00 i Lyxliv

I måndags satt jag där med listan. Den älskade och högst efterlängtade listan. Titt som tätt tröttnar jag på omvärlden och mest av allt på mig själv och bara gör. Till mannens förtret tröttnar jag ofta att vänta på T-banan...

- vaddå "tröttnat!" Vad vill du att jag ska göra? Få tiden att gå fortare? 
suckar han trött. Det han inte förstått ännu är att det är det som blir mitt tidsfördriv, att driva honom bara en liten, lite smula till vansinne. Häpp! Tiden har gått fortare och plötsligt kommer tåget. 
 
Men åter till lista. Jag tröttnade på mig själv och planerade upp livet.
 
Jag har gjort veckomeny och Häpp! nummer två tilldelas att vi har haft flera olika grönskare på bordet. Se!Grönsak 1

Grönsak 2Grönsak 3

Denna grönsaksorgie gav mersmak. Den lille mannen sitter nu och äter på en rå potatis framför Bolibompa. Mums?
 
Grönsak 4



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela