Lugnande armband

Publicerad 2013-09-11 21:01:00 i Berndtsson och Lundström tipsar

Jag ljög.
 
Inlägget kommer inte att handla om bajs idag heller på grund av att vi fått ett fint brev på posten. Våra barn är som alla andra barn, selektivt döva och dövheten slår oftast till ute i folksamlingar och där roliga saker sker. Det medför att jag som mor och oftast ensam ute med barnen (blir så med en make som är kock och jobbar när alla andra är lediga) hystersikt kikar och letar och tittar efter barnen när de försvunnit. De står allt som oftast bakom mig eller runt hörnan men man hinner tänka mycket på dom fem sekunder man inte ser dom inne på ett enormt varuhus.
 
Magriffe Attack som gjort våra vigselringar gör inte bara fantastiska smycken, hon gör även "föräldralugnaren", eller som hon kanske vill kalla dem - nummerarmband.
Flätade armband med en silverplatta på där hon stansat in valfri förälders telefonnummer. Smart, snyggt och lugnande. Vill ni beställa ett eller varför inte fler eller annat ur Magriffes kollektion så lämna en kommentar här eller maila mig så kan jag tussa ihop er.
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-09-12 22:31:52

ska tipsa min kollega om detta :D

Svar: Kul! Dom är jättefina och mycket praktiska 😊
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela