En bortbytt helg

Publicerad 2014-03-30 21:48:00 i Klädbytardagarna

I fredags packade vi upp allt. I går sålde vi kläderna och alla andra prylar. Idag packade vi ihop det som inte sålts. En helg i packandets och fyndandets tecken. Jag har nästan köpt upp två helt nya uppsättningar kläder till den förken och den lille mannen. Kom även hem med en cykel till och kanske (enligt just den lille mannen) en drake. Draken äter frukost med oss, hoppar studsmatta, åker bil, sover med honom och allt annat en treåring gör under dagarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela