Hej då!

Publicerad 2014-04-04 14:11:00 i Vardagsliv

När jag och den äkte mannen gifte oss så fick jag frågan här på bloggen vad bloggen ska heta efter giftemålet. Jag minns inte exakt vad jag svarade men det var något i stil med att klart att den ska ha kvar sitt namn. Men det har gnagt lite. Inte kännts rätt. Efter lång rådgivning av Kikan så bestämde jag mig. Det är dags att lägga ner bloggen.
 
Och starta en ny.
 
Ni hittar mig numera på chaosdays.blogg.se
 
Med två lintottar med ruskigt mycket energi, översvämmande fantasi och två föräldrar som önskar att de låg på samma energinivå blir det lätt kaos. Ett skrattigt, kärleksfullt, fantastiskt kaos. Men ändå ett kaos.
 
Välkomna till våra Chaos Days!
(i morgon kommer det att handla om kalas!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela