Den ovilliga raggmunken

Publicerad 2014-03-21 17:55:00 i Hur gick det här till?

Varför?
 
Varför i hela helvetes fastnar raggmunken i pannan hela tiden? 
 
Min akuthjälp a.k.a. den äkte mannen har snart service på restaurangen och svarar inte på telefon. Fasen!!
Jag har provat låg temp, medelhög temp, mindre ägg, mer ägg, tunna och jättetunna, nydiskad panna, mer matfett, mindre matfett, bett några böner till alla som kan tänkas lyssna men icke. Raggmunksjäveln fastnar.
 
Jag ger upp.
 
Det blir råvivenstekpotatisröra till middag.
"Stek ett par minuter på varje sida". 
Pyttsan säger jag. PYTTSAN!!!
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-03-21 21:29:28

hahaha.. jag läste helt fel.
"varför fastnar raggmunken i pannan (den på huvudet) hela tiden?? efter en liten stund insåg jag dock läget..
men jag måste fråga.. vad är det för märklig stekpanna du har?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela