Nyårsfirandet & den första ratningen

Publicerad 2014-01-02 22:30:27 i Kalasdags

Sådär ja.
 
Ett nytt år. Igen.
 
2013 var ett bra år. Fröken fyllde fyra år, jag trettionågonting, den lille mannen tre år. Jag och den nu äkte mannen gifte oss efter tio år tillsammans och jag uppfyllde en av mina drömmar som jag haft sedan jag var tonåring. 
 
Fröken, den lille mannen och jag firade glatt in det nya året och tillsammans med många andra glada i en hyrd lokal. Den store mannen jobbade som alla andra kockar på nyårsafton. 
 
Efter mycket spring, sockervadd, spring och spring somnade den lille mannen på en madrass runt 22.00 snåret. Den lilla fröken fick jag dra av dansgolvet en timme in på det nya året då jag tyckte att det var dags att gå hem. Hon hade väst åt mig ett någon timme tidigare att jag inte fick dansa med henne (eller ens nära) då jag dansade för konstigt.
 
Allt som allt - en förträffligt trevlig nyårskväll och natt (trots den första ratningen som mamma) och en mycket trött första dag på 2014.
 
Välkommen 2014!

Kommentarer

Postat av: Josephine Foto

Publicerad 2014-01-03 11:27:39

Alldeles perfekt vanlig härlig blogg må jag säga! //Virrig bloggtörstande också småbarnsmamma.

Ha en fin dag!

Svar: Tack och detsamma! Dina bilder är underbara!!!!
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela