MOLO Polaris Junior Coverall Rainbow - vårt bästa köp!

Publicerad 2013-11-15 12:58:37 i Berndtsson och Lundström tipsar

När man hämtar den lille mannen på förskolan tittar pedagogerna lite under luggen och säger:
- Vi försöker, men det är svårt. Han älskar det och han har ju så roligt.
 
Jag svarar:
- Jag vet hur det är. Jag vill inte att ni stoppar honom heller. Skulle han komma hem ren en dag, DÅ skulle jag bli orolig!
 
Det är verkligen så, han älskar att leka i vatten och lera och grus och självklart ska han få göra det. Det är ju bara att tvätta, och tvätta gör vi. Problemet är inte att han blir blöt, problemet är att han blir genomblöt. Tänk er att någon har doppat honom i havet, så blöt blir han. 
 
Vi har provat det mest i klädväg. Gallonställ till höger och vänster. Billiga overaller, dyra overaller. Fodrat hit och ofodrat dit. Alla med samma resultat (en liten och mycket blöt man) ända fram tills vi testat den här:
Fantastiskt - den är värd varenda hundring den kostar!!! Jag har inhandlat den i vår barnbutik här i stan och för er som inte bor i stan finns den i deras webshop. De säljer den under det rekommenderade priset. Skynda fynda!!

Kommentarer

Postat av: michaela- mamma till tre 💗

Publicerad 2013-11-15 14:34:38

den hade min son förra året och jag älskar den! han kan nog ha den en stund denna vinter också och sedan får lillebror ta över nästa år hihi :)

Svar: Vi är så nöjda med den! Kommer inte ta på homom något annat än Molos ytterkläder på vintern. Det tog oss tre år att hitta något som häll honom torr...
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela