Jag är avsatt

Publicerad 2012-11-12 20:46:30 i Vardagsliv


Jag är inte längre familjens fashionista. Med H&M-katalogen i högsta hugg har vi blivit tilldelade allsköns glittriga klänningar av den lilla fröken. Så här kommer vi att se ut, bara att klicka hem som hon sa till sin häpna mor. 
 
Den stora mannen a.k.a. pappa - rosa klänning, rosa glittriga tights, inga skor, kattmask för ögonen.
Jag - rosa klänning, rosa skyhöga glittriga pumps, leopardmönstrade "shapetrosor" (är det någonting hon vill berätta för mig?).
Den lille mannen a.k.a. lillebror - rosa klänning, svart fluga, hängslen, byxor. 
Fröken själv - rosa klänning med blommor på. Något mer behövdes inte då hon redan har glittriga skor på sig.
 
Häpp! Klart! Och inte hemklickat.

Kommentarer

Postat av: 2-barns-mamman

Publicerad 2012-11-13 22:42:26

Varför inte hemklickat, det kan ju ta slut, ni kommer ju matcha perfekt i era klänningar allihopa ;-)

Svar: Sant! Jag gillar också rosa, men är det vekligen bra att matcha såpass?
Berndtsson & Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela