Altanen är klar

Publicerad 2012-08-09 17:01:38 i Lyxliv

Och fördelarna är många!

Jag har någonstans att ställa dom enda blommor jag kan hålla vid liv. Kryssantemummarna (för visst måste det heta så i bestämd form? Ja, det låter jätterätt...)


Lintottarna har en trappa att träna i. Och trillar dom trillar dom bara lite. Mycket bra träning 2.0.

Samma lintottspar kan vara ute lite på egenhand.

När det omtalade lintottsparet är ute på egenhand på altanen kan jag smygäta chokladbollar.


Förutom cykling kan man på den nya altanen roa sig med att kika på hantverkarna som gör ett golv i källaren. Jo, dom gör faktiskt ett golv, det finns inte i skrivande stund där. Men imorgon så (med lite tur). Altanen fungerar då som barnvakt alternativt alternativ TV.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-09 21:54:42

Underbart inlägg, älskar ordet krysantemummarna, alltid lika fina bilder. Och....

Jag saknar er!!!!

Kraaaaam!

Postat av: Kikan

Publicerad 2012-08-09 21:55:38

Och ja...det var ju jag som skrev det förra inlägget då... :)

Kram Kikan

Postat av: Kikan

Publicerad 2012-08-09 21:55:39

Och ja...det var ju jag som skrev det förra inlägget då... :)

Kram Kikan

Postat av: Kikan

Publicerad 2012-08-09 21:56:29

Och nu blev det visst dubbla inlägg oxå...förlåt att jag spammar dig :)

Svar: Om det är NÅGON jag vill bli spammad av så är det du! Det plingade vilt i min telefon om nya kommentarer :)
Ni är saknade här uppe också! En ny weekend snart så ni också kan ta tag i trappträningen ;)

KRAM!!!!!!
Berndtsson & Lundström

Postat av: Linn

Publicerad 2012-08-10 11:32:48

Pröva penséer, de är också jäkligt svåra att ta död på.

Svar: Penséer it is! Får bli vårprojektet.
Berndtsson & Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela