Bröllopsvecka - torsdag kväll. Nedräkning

Publicerad 2013-08-08 22:51:31 i Bröllopet

Nyfiken på vad har vi gjort idag? Blir en bröllopsrelaterad lista då att äta lunch och byta blöjor inte är det mest intressanta att läsa. Lista kommer här i okronologisk ordning.

1. Finjusterat tidsschemat.
2. Bundit brudbukett.
3. Lagat maten till festen på lördag.
4. Pysslat ihop bordsdekorationer.
5. Packat övernattningaväska och tillpiffningsväska.
6. Burit otaliga mängder dryck i spöregn.

Just nu sitter jag och målar naglarna för sista gången som fröken Berndtsson. Nästa blogginlägg kommer från fru Berndtsson Lundström. Det ni! Stort och overkligt.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-08-10 12:30:06

Sådärja, då är du gift nu. För alla sa väl ja?

Hoppas kvällens partaj blir allt vad ni önskat er.

Kram och grattis!

Svar: ALLA sa ja. Magiskt. Det började duggregna under vigselakten och det slutade så snart vi var gifta... Har fått lära mig i efterhand att det betyder tur - och just DET är tur :-).
Tack och kram och nej, partajet blev 1000 gånger bättre än vad vi föreställt oss :-)
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela