Brudklänning - check!

Publicerad 2013-03-15 22:22:00 i Bröllopet

- VAD HAR DU FÖR JOBBMAIL??? JAG HAR HITTAT KLÄNNINGEN. MED STORT K ALLTSÅ, KLÄNNINGEN SOM JAG SKA GIFTA MIG I.
 
*snubbel, snubbel över tangentbordet när jag försöker skriva Ylvas mailadress i lätt panik*
 
Ylva är ditt bästa shoppingredskap. Hon är brutalt ärlig och det räcker med att hon tittar på ett plagg så vet hon hur det kommer att sitta på. Alla bör ha en egen Ylva.
 
- Hmmmm...
 
Här blir jag nervös, kommer den inte sitta OK på mig...? Den är ju fantastiskt... Det ju klänningen med k... *darr på underläppen*
 
- Fast jag vill ha den i mintgrön, häver jag snabbt ur mig.
- Jo, ta inte den oranga. Du kommer att bli gul i den typen av orange, jag tror på den mintgröna. Kommer att bli superfint på dig.
 
Det mindre bra med en att ha en Ylva är att hon inte hoppar jämfota tillsammans med mig av glädje. Men det är det som gör henne till det ultimata shoppingredskapet. Hon gillar dessutom att fika.
 
Klänningen är beställd, jag är fantastiskt nöjd och jaaaaa? Vill ni se hur den ser ut? Sorry... Den store mannen, sen blivande äkta mannen, tittar in här då och då och han får inte se klänningen innan för så är väl bröllopsreglerna? Nu är jakten på klänning nummer två i full gång. Det är fördelen med att ha ett två dagars bröllop. Jag måste ha TVÅ klänningar!
 
God natt!!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-03-17 00:15:43

Underbart! TVÅ klänningar!! Kan man få en sneakpeak? En liiiiiiten...? Snäääälla? Puss!

Svar: Inte locka mig så... Jag är usel på att bevara överraskningshemligheter...Kanske får bli en liiiiiiiiten liiiiten sneakpeak när paketet kommit.

Kanske.
Berndtsson & Lundström

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-03-18 12:58:01

Jaaaaaaa!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela