Överraskning

Publicerad 2013-04-10 17:52:00 i Lyxliv

Jag vet inte  vad det är för något som väntar på mig. Jag har inte beställt någonting som jag minns ska komma nu och jag är rysligt nyfiken. Nyfiken, nyfiken, N-Y-F-I-K-E-N-!
 
Ska bege mig iväg till utlämningsstället innan årsstämman. Wohiiiii!!!!! Vad kan det vara?? Jag hoppas på (förutom världsfred och slut på all hunger och barnarbete men tror inte att det kommer i ett paket) på:
 
• barstolarna, men de ska komma först i maj
• några miljoner kronor att behålla och skänka bort
 
Kort lista. Hinner inte tänka mer. Måste bege mig.
Återkommer med redovisnig.
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-04-10 18:30:34

Det är i alla fall inte jag som skickat något den här gången :-)

Svar: Tusan! Du skickar glädjande saker.
Berndtsson & Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela