Stora sängar

Publicerad 2012-09-03 22:03:00 i Lyxliv

Jag har inte vågat blogga om det för tänk om jag förstör allihopa men attan, det får bära eller brista!!!!

För ett par veckor sedan kastade vi ut den lille mannens spjälsäng. Han fick ärva storasysters säng och storasyster fick en ny. Tänk om det skulle bli som vi drömt om. Bara jag och mannen i huset i vår säng. Utan barn. Jag menar, den lilla fröken fick prinsessängen hon drömt om, och den lille mannen fick sin favoritsäng, sin systers...

Resultatet?
Sover vi alla hela nätter nu ÄNTELIGEN efter tre och ett halvt år? Nej. Men vi har nog sovit två hela nätter och det är fler än vad vi gjort sedan den lilla fröken kom till världen! Och den lille mannen sover bättre, men framförallt så tar han sig ur sängens själv och kommer till oss när han vaknar på natten, vi behöver inte gå upp.Så HURRA för dom nya sängarna! Må de uppfylla våra drömmar om sömn snart, riktigt snart!!

Lillfrökens säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela