Utnyttja sin tid på bästa sätt

Publicerad 2013-10-17 16:00:00 i Vardagsliv

Vad gör du på din lunch förutom äter? Passar på att träna eller göra ärenden eller bara slappt bläddrar i tidningen som du inte längre har hemma just för att den finns på jobbet? Eller bara är social med kollegorna? Eller shoppar eller kanske kompar in lunchen för att gå tidigare?
 
Jag var som alla punkterna ovan tidigare (om man räknar promenader som träning) ända fram tills jag igår såg att säsong två av "the Walking Dead" nu finns på Netflix. Ni sitter jag klistrad framför skärmen, lite äcklad (ät inte färsliknande rätter till avsnitt två, ett litet tips på vägen bara...), på helspänn och med hjärtat i halsgropen efter att vissa kollegor smygit upp bakom och skrämt själen ur mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-10-17 23:59:47

på swefilmer kan du streama helt gratis och dom har det senaste avsnitett redan :)

Svar: Tack för tipset, nu har jag skrämt mig igenom halva säsong tre!
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela