Konsten att inte handla och att få plats i bild

Publicerad 2013-05-29 20:49:00 i #shoplessjune

Ehm.. Hej! Hallå? Syns jag? Hela jag...?
Inte?
 
Hon har utmanat mig, den där Kikan. Er också för den delen. Hon slår ett slag mot överkonsumtionen och slår samtidigt ett slag för att vi ska inspirera varandra och visa hur man kan blanda och mixa och förändra det man faktiskt har i klädväg. I samma ögonblick som jag gick med i utmaning #shoplessjune insåg jag att det aldrig kommer att gå.
 
Utmaningen i sig kommer att fungera men hur ska hela jag få plats i bild? Ska man välja grodperspektivet och använda stortån att fotografera med eller ska jag välja fågelperspektiv och mestadels fotografera armen som håller i mobilen? Eller kanske som på bilden, knyckla ihop mig och vika in hela mig... Vad tycker ni?
 
Hursomhelst, juni kommer att bli en spännande månad.
 

Kommentarer

Postat av: TOVA

Publicerad 2013-05-29 21:50:38

så fin blogg!:)

Svar: Tack snälla, hoppas att du kommer att trivas :-)
Berndtsson & Lundström

Postat av: Carolina

Publicerad 2013-05-29 23:30:21

Va inne och kollade bland dina inlägg, och jag måste bara säga att jag gillar din blogg. Du skriver dina inlägg på ett sätt som får ett skratta till :)

Svar: Tack snälla :-)
Berndtsson & Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela