En gladlista

Publicerad 2013-05-10 21:52:00 i Lyxliv

 
Det finns mycket att glädjas åt idag. Till exempel:

• fantastiskt vårväder
• vi har varandra och allt annat sånt där som ger pluspoäng i karman om man skriver, ni hajjar. Friska, glada och tak över huvudet och mat på bordet osv.
 
Men framförallt! Dagens viktigaste punkt.
(håll i er eller sätt er ned!)
 
• jag har bokat två ståplatsbiljetter till Soundgardens europaturné
 
Jag ska stå längst fram och rocka som besatt. Hovet håll i er får den 6 september kommer jag och den då äkte mannen.
 
Bild lånad från Soundgardenworld.com

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-05-10 21:58:48

Tummen upp för det! Vi har lite olika musiksmak du och jag, trots att så mycket annat är lika. Soundgarden minns jag mest för den där roliga (eller, var den rolig, lite konstig i alla fall) videon till Black Hole Sun. Jag får kanske ta och uppdatera mig vad de gjort sen dess. Något särskilt album du kan rekommendera?

Svar: Hmmm.... Svårt, jag kanske ska göra en spellista som man kan mjuka in sig på mina favoriter.
Jag är en enorm allätare av musik och jag är medveten om att det VERKLIGEN inte framstår så. Det här borde kanske vara ett blogginlägg men musik för mig är lika viktigt att ha nära mig som mina kära. Men det måste finnas en mening med musiken, den måste ge mig någonting men om det är vackra texter med bra budskap, otroliga gitarrsolon, skönsång eller en grymt bra basgång att virvla runt till på dansgolvet spelar ingen roll. Musik för mig är syre och kärlek och ren passion.
Berndtsson & Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela