Den lilla fröken

Publicerad 2013-06-05 19:30:00 i Lyxliv

Och nu. En liten summering av den lilla frökens "gillar" och "ickegillar". En liten fröken som inte är så liten längre.
 
Gillar:
• prinsessor
• att sjunga
• gå på stan
• springa
• Yohio
• gunga
• köttbullar
• dansa
• att lösa problem
• hoppa
• fika
• gunga så högt så att hennes far tappar andan en liten stund
Robin Stjernberg
• cykla
 
Gillar defenitivt inte:
• gå hem från dagis
• lägga sig
• soppa
• städa
 
En kvittrande och bubblande och humoristisk fröken. Hon är galen, rolig, envis och kunskapstörstande och hon lär mig mängder av saker varje dag. Och för varje dag som går inser jag att jag behöver fler högskolepoäng än de jag har om jag ska kunna svara på alla dessa frågor. Googel, hjälp mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela