Nordens Ark och den bajsande hästen

Publicerad 2013-07-23 17:45:39 i Utflykter

- Titta mamma!!! HÄSTEN BAJSAR!!!!!!
 
Av allt vi såg, av allt vi var med om i den vindlande parken var hästen den przewalskis vildhästen som backade mot honom och visade vad som händer med maten när kroppen tagit hand om all näring dagens (nästintill veckans) hjödpunkt.
 
Den lilla fröken var mest intrresserad av kameran hon fått låna av mormor och här är ett urval av all dokumentation. (Tillsammans med den lille mannen som fick låna kameran under turen till Havets Hus knäppte dom närmare 400 bilder).

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-07-23 20:37:10

Skulle inte förvåna mig om lilla fröken en dag har fotograferandet som yrke. En klar talang!

Svar: En talang att vårda! Det hon önskat sig de senaste jul och födelsedagarna är just en kamera, får kanske bli en till jul. Det som jag tycker så mycket om när jag tittar på hennes bilder är att jag får se världen genom hennes ögon för en liten stund. Att få se just vart hon valde att pausa livet.
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela