Haj look a like

Publicerad 2013-07-14 23:06:00 i Småprat

Hade ni också en sådan här när ni var små?
 
Min var röd och dom där runda pappersgrejerna var med Snövit en med djur på och jag har vaga minnen om en grisk örn på en bild. Rätta mig om jag har fel, miss Y.
 
Hittade den här i vår lokala leksaksaffär (som är en av de bästa leksaksaffären som någonsin funnits!) och ha begäret inefann sig lika snabbt som retrokänslan. Barnen var exalterade i några minuters havsdjurstittande och sedan fick jag ta över, min plan hade gått i lås!
 
Nu, ett halvår efter inköpet har den lille mannen upptäckt den igen men använder den som en kamera.
 
- Nu tar jag kort på dig mamma. Va still! *klick*
- Jag är still. Hur blev det, hur ser jag ut?
 - Du ser ur som en haj.
 
Jahopp. Det kunde vara sämre.
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-07-15 08:38:10

Åhh ja - jag minns! Min var också röd. Och vilken fantastisk värld det fanns där inne. Disney, My little pony, alplandskap...

Svar: nuförtiden finns det dessutom en fokusknapp på dom så sådana som jag (som liten) kan faktiskt se skarpa bilder :-)
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela