Framme i Seattle

Publicerad 2013-12-04 07:15:00 i Seattle

Förutom att jag hällde vatten över min stolgranne någonstans över Grönland så har allt gått bra. Jo, en sak till var det ju. Det var dumt att packa adventskalendern... Den var tydligen very hazardous och ligger nu förbränd någonstans på Tacoma Airport. Fanken!
 
Är jetlagad till tusen och ska planera morgondagen nu och sedan lägga mig tidigt. Men en långpromenad i hamnen har jag hunnit med. Jag har dessutom fått låna en kamera (är jag den enda bloggerskan utan systemkamera?) så njut av skärpa, djup och färg i bilderna under denna resa.
(bedövande vackert vid nedflygningen)
 

(enligt taxichaffisen var det här Kanda, jag ställer mig tveksam och backar ödmjukt med tanke på mif fantastiska geografiska kunskaper. Är jag verkligen så högt upp?)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-04 07:32:00

Åh! Vad härligt att dur framme!!! Och kul att se bilder. Kram!

Svar: Det kommer mer! Idag blir det ett Space Needle besök.
Berndtsson och Lundström

Postat av: Frida och Smultronen

Publicerad 2013-12-04 08:32:50

Åh va spännande! och jag är såååå nyfiken på vad du ska se för band!!

Svar: Jag är ett stort Pearl Jam fan och de är dom jag ska se. Har en plats bakom bandets trummis! Det här är den sista konserten på deras turné och den är dessutom i deras hemstad. En dröm som blir sann :-)
Berndtsson och Lundström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela