Bröllopsvecka - tisdag. Barnkläder

Publicerad 2013-08-06 14:13:26 i Bröllopet

Den lille mannen är delvis ekiperad av Lindex
Shortsen kommer från HM och är det enda som han utan protest tar på sig. Han mumlar någonting om "SÅDANAHÄRRRRRA har hästar på sig" och hjälper glatt till med påklädningen. 
 
Lilla fröken har valt sina kläder själv inför fredagen och den är iögonfallande orosa... Jag hade nästan satt mitt högra lillfinger på att hon skulle välja någonting sådant här.
Men visst är den fin guldklänningen? Den finns på Lindex för 249:- När vi köpte den var det med stora förmaningar om att hon fick ha den först på fredag och inte innan. Hon lovade dyrt och heligt att hon inte skulle röra den. Hon höll inte det löftet så jag har haft klänningen gömd i tvättstugan då hon är fenomenal på att hitta saker som hon inte ska. Klänningen kom upp idag.
 
Hon har aldrig varit så snabb i hela sitt liv. 
 
Jag han lägga ifrån mig kassen med rena kläder för att stänga barngrinden som leder upp från tvättstugan, sedan hörde jag glada tjoanden från vårt sovrum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela