Festinbjudan

Publicerad 2013-04-09 21:21:00 i Bröllopet

För er som inte hängt med här så är det dags för den store mannen att bli en äkta man och gifta sig med mig. Ett mycket bra beslut tycker jag då vi har hängt ihop i en herrans massa år och har ett litet knippe barn tillsammans och vi passar bra ihop... Låt mig ta er med på en snabbtur i våra bröllopsplaner. 
 
Fredag - vigsel runt lunch. Äta lite med allra närmsta familjen. Sedan åker jag och den dåmera äkta mannen iväg för att äta bröllopsmiddag på tu man hand. 
 
Lördag - party med vännerna. Köttgryta, gott vin, slush och disco. 
 
Nu har vi äntligen fått iväg inbjudan, gäster har börjat anmäla att de kommer och jag börjar inse att det är på riktigt. 
 
 
 
 
Jag är relativt partisk och tycker att den är ursnygg, men sedan är den ju också proffsgjord.
Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-04-10 07:58:37

Den är hur cool som helst! Råder absolut ingen tvekan om att det är sommarens fest. En annorlunda bröllopsinbjudan, kul!

Svar: Den är väldigt mycket vi, och då då är det ju rätt :-)
Berndtsson & Lundström

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-04-10 23:35:58

Lätt coolaste inbjudan som har dumpit ner i min brevlåda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela