Vi har gjort vårt för Sverige

Publicerad 2012-09-29 09:39:00 i Vardagsliv

Debatten har kanske inte riktigt haglat i vårt hem men frågetecken har funnits hos oss som i säkert många andra hem. Vilken är egentligen den bästa? Jag har alltid varit tvärsäker på min sak, vita är bäst. Mannen gillar nog den första bästa, den lille mannens favorit är den som alla andra har och har ni hängt med i bloggen behöver jag inte delge er frökens favorit.
 
Men för att vara rikigt på den säkra sidan har vi köpt en av varje och testsmakar i storpacksform.
Fröken olade fram sin första smakfärg.

- Ole, dola, kloff. Kinke, navel, tjoffs. Hmmm... jag vill ha den!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-09-29 14:37:19

Kinky naveltjoffs? Nu har jag inte ätit bilar på evigheter, men vad jag minns så var det kombinationen som var det fina. Att stoppa en av varje i munnen samtidigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela