FUSK!

Publicerad 2012-11-15 18:15:21 i Vardagsliv

 
VAB idag inleddes med spel med fröken medan den lille mannen (han som är sjuk denna gång) tog en powernap på soffan. Jag sprang lite fram och tillbaka och peta tillbaka nappen till den glödheta och hostande sonen och under mina ovaksamma ögon vann fröken spelomgån efter spelomgång. 
 
Tur i spel tänker ni?
Nej, nej. En vinnarskalle utan dess like är den korrekta frasen. Jag luktar en fuskare på lång väg. En fuskare med uruselt pokerface som fnittrar och glatt visar hur man lättast vinner. Lik sin mor? Japp.

Kommentarer

Postat av: Chocochums

Publicerad 2012-11-16 00:13:45

Hej!
Besök gärna min blogg där jag skriver om inredning, matlagning, pyssel och lite annat! :)

Postat av: 2-barns-mamman

Publicerad 2012-11-18 17:56:39

Haha, det ska börjas i tid:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Berndtsson och Lundström

Ann-Christin, det är så jag heter. Västkusttjej som blev östkustsmamma. Jag bor i en liten stad utanför Stockholm som är mycket befolkad av turister. Det är inte bara turister här utan några tusen åretruntbor och även mannen som jag lever tillsammans med och våra två barn, lilla fröken (2009) och den lite mindre mannen (2010). Med i familjen finns även två stora barn som lever det glada studentlivet på andra orter. Stanna en stund och reflektera över min reflektioner som en alldeles perfekt vanligt virrig kaffetörstande person. Kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela